Үйлесім тренинг орталығы ұсынады
Жасөспірімдер арасындағы өзіне қол жұмсаудың, қауіпті мінез-құлықтың алдын алуға бағытталған семинар-тренинг бағдарламасы
Бағдарлама теория мен практикадан тұрады
Семинар-тренинг педагогтарға, психологтарға, әлеуметтік педагогтарға, басқа да аталмыш тақырыпқа қызығушылық танытқан мамандарға арналған.
Тренер: Жаңагүл Амантайқызы Қайырова, әлеуметтік ғылымдар магистрі, тренер, арт- терапевт, денеге бағдарланған психотерапия маманы
22 - 24 наурыз 2019
Бағдарлама |
||
|
Тақырып |
Сағат |
1 күн |
Суицид мәселесінің өзектілігі Ғылыми әдебиеттегі суицидалдық мінез-құлық феноменін қарастыратын негізгі теориялық бағыттар. Ғылыми әдебиеттегі суицидке қатысты әлеуметтік Ғылыми әдебиеттегі суицидке қатысты клиникалық Психикалық патология жағдайындағы суицид. Шекаралық ахуалдардағы суицид. Психикалық дені сау адамдар суициді. Суицид типологиясы. Кіріктірмелі тұрғы. Суицидтік мінез-құлықтың ішкі және сыртқы динамикасы. |
Теория және практика |
2 күн |
Превенция, дағдарыстық интервенция. Жасөспірімдердің суицидтік немесе қауіпті мінез-құлқының алдын алу Жасөспірімдердің суицидтік қаупінің алдын алу Жасөспірімдердің суицидке ұмтылуынан кейінгі дағдарыстық интервенция Дағдарыстық интервенция жүргізетін маманға қойылатын талаптар Жасөспірімдік суицид пен суицидке қарсы факторлар Жасөспірімдердің суицидтік қауіп деңгейін бағалау Жасөспірімдердің суицидалдық мінез-құлқы кезіндегі дағдарыстық интервенция диалогының құрылымы және қолданбалы техникалары. Жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделу деңгейін арттыру. |
Теория және практика |
3 күн |
Суицидтен кейінгі сүйемелдеу Оқушылардың құрбыларымен, ұстаздармен, ата-аналарымен қарым-қатынас жасаудағы жас ерекшеліктері |
Теория және практика |
Жасөспірімдер арасындағы өзіне қол жұмсаудың, қауіпті мінез-құлықтың алдын алуға бағытталған семинар-тренинг бағдарламасы
(іс-шара жоспары)
Бағдарлама теория мен практикадан тұрады
Тренер: Жаңагүл Амантайқызы Қайырова, әлеуметтік ғылымдар магистрі, тренер, арт- терапевт, денеге бағдарланған психотерапия маманы
Бірінші күн |
||
Уақыты |
Тренинг мазмұны |
Пікір |
10.00 – 11.30 |
Танысу. Суицид мәселесінің өзектілігі. Ғылыми әдебиеттегі суицидалдық мінез-құлық феноменін қарастыратын негізгі теориялық бағыттар Тарихи және мәдени факторлардың психикалық денсаулыққа әсері а) тарихи ахуалдың психикалық денсаулыққа ықпалы ә) мәдениет және психикалық денсаулық. Діл мен ұлттық мотивацияның рөлі. б) діни идеология мен психикалық денсаулық в) отбасы және психикалық денсаулық г) психо- әлеуметтік күйзелістер |
|
11.30 – 11.45 |
(15 минуттық үзіліс) Кофе-брейк |
|
11.45 – 13.30 |
Психикалық норма мен патология, психикалық денсаулық пен аурулар мәселесі. Психикалық денсаулық түсінігінің анықтамасы. Психикалық норма мен патология түсініктерін анықтау тұрғылары Психикалық денсаулық деңгейлері Тұлғаның тарихи мінез-құлқы Тарихи-мәдени персоногенез Тұлғаның тарихи өзіндік ерекшелігіне ықпал ететін факторлар Жағымсыз тарихи жағдайлардағы тұлғаның мінез-құлық стратегиялары Жағымсыз тарихи жағдайлардағы тұлғаның мінез-құлық динамикасы Буын, ұрпақ феномені Қазақстандағы кейбір әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-психологиялық көрсеткіштер динамикасы Әлеуметтік көңіл-күй және халықтың психологиялық ахуалы Мазасыздық мәселесі және өмірге жалпы қанағаттанушылық Күнделікті тіршілік және басым түсетін мінез-құлық стратегиясы Рухани аймақтағы өзгерістер Аддиктивті мінез-құлықтың тарихи динамикасы Аддиктивті мінез-құлыққа әсер ететін факторлар Бұрынғы КСРО елдері мен Қазақстандағы суицид динамикасы XX ғ. тарихи оқиғалардың оларға қатысушылардың психикалық денсаулығына ықпалы |
|
13.30 – 14.30 |
Түскі ас |
|
14.30 – 16.30 |
Практикалық бөлім. Жарақаттан кейінгі стрестік бұзылыспен жұмыс жасау техникалары |
|
16.30 – 16.45 |
Үзіліс |
|
16.45 – 18.00 |
Практикалық бөлім. Жасөспірімнің қарым-қатынасқа түсу стратегияларын анықтауға, суицидке бейімділігін анықтауға арналған психодиагностикалық және арт-терапиялық техникалар түрлерін қолдану және талдау |
|
Екінші күн |
||
10.00 – 11.30 |
Превенция, дағдарыстық интервенция. Жасөспірімдердің суицидтік немесе қауіпті мінез-құлқының алдын алу Жасөспірімдердің суицидтік қаупінің алдын алу Жасөспірімдердің суицидке ұмтылуынан кейінгі дағдарыстық интервенция Дағдарыстық интервенция жүргізетін маманға қойылатын талаптар Жасөспірімдік суицид пен суицидке қарсы факторлар Жасөспірімдердің суицидтік қауіп деңгейін бағалау Жасөспірімдердің суицидалдық мінез-құлқы кезіндегі дағдарыстық интервенция диалогының құрылымы және қолданбалы техникалары. Жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделу деңгейін арттыру. |
|
11.30 – 11.45 |
Үзіліс |
|
11.45 – 13.30 |
Практикалық бөлім Суицидтен кейінгі дағдарыстық интервенция техникалары Сыртқа шықпаған сезімдердің, эмоциялардың денеден көрініс табуы, және дененің мәселелік жағдайлар мен психологиялық жарақаттарға бейімделуі (А.Лоуэн бойынша). Психосоматика дененің конфликтіні шешуге тырысуы ретінде (тән мен жанның байланысы, тәннің сигналдары, қосымша пайда). |
|
13.30 – 14.30 |
Түскі ас |
|
14.30 – 16.30 |
Бұқаралық жаппай психоз туралы тарихи ақпараттар Бұқаралық жаппай психоздың белгілері Психикалық эпидемиялардың дамуына ықпал ететін факторлар |
|
16.30 – 16.45 |
Үзіліс |
|
16.45 – 17.45 |
Практикалық жұмыс Тәндік метафоралармен жұмыс. Психотерапия мен өмірдегі тыныс алудың орны, тыныс алумен жұмыс (тыныс алуды белсендіру, тыныс алу мәселелері, тыныс алудың мінезбен байланысы). |
|
Үшінші күн |
||
10.00 – 11.30 |
Діни жаңа құрылымдар және олардың даму динамикасы Фанатизм және оның қалыптасуына ықпал ететін факторлар Фанатизм классификациясы Сектанттық топтар психодинамикасы Тоталитарлық секталарға қатысушылармен психологиялық түзету жұмыс жүргізу бағыттары |
|
11.30 – 11.45 |
Кофе брейк |
|
11.45 – 13.30 |
Практикалық бөлім Іш (қарын) бөлігі: жиналып қалған эмоциялармен, сезімдермен (ашу, ыза, қорқыныш, мазасыздану, шамдану т.б.) жұмыс. Балалық шақ жарақаттары. Тыныс алу. Дауыс. Сенімділік. Жалпы сәйкестілік. Тәуелділік. Қорқыныш. |
|
13.30 – 14.30 |
Түскі ас |
|
14.30 – 16.30 |
Практикалық бөлім. Қауіпті мінез-құлықпен жұмыс жасаудағы психологиялық өмірбаян тұрғысын қолдану. Өмірлік жолды түзетудің психотерапевтік стратегиялары Шектен тыс жүктемемен жұмыс. Міндеттілік, жауапкершілік. Жалпы шаршаңқылық. Омыртқа. |
|
16.30 – 16.45 |
Үзіліс |
|
16.45 – 17.45 |
Практикалық бөлім. Суицидтен кейінгі сүйемелдеу 1 тип – cыни 2 тип – манипулятивтік 3 тип – талдаушы 4 тип – суицидке бағытталған |
|
17.45 – 18.00 |
Тренингтің аяқталуы. |